Bauer Media Outdoor vant Kanalbattle 2025 Etter ti intense picher på Colosseum var det Bauer Media Outdoor som stakk av med seieren.
– Vi har bare sett starten på konsolideringsbehovet Konserndirektør Bente Klemetsdal i Aller Media Nordic mener mediebransjen vil bli tvunget til mer samarbeid for å overleve konkurransen mot de amerikanske techgigantene.
Aller Media samler kommersiell virksomhet i Norden Fra 1. oktober får Aller Media en ny nordisk kommersiell organisasjon med tre forretningsområder. Et helt nytt satsingsfelt innen retail media skal bidra til økt annonsesalg for kunder.
Norske mediehus innfører felles standard for videoannonser Vurderer utvidelse til andre annonseformater.
Aller-kampanje for Helsedirektoratet fikk bronse i INMA Global Aller Media-kampanje gjorde det sterkt i konkurranse mot resten av verden.
Helsedirektoratet vant Aller Best 2024 Kampanjen «Lys i mørket» – selvmordsforebygging i Nord, reddet liv. Den vekker også oppsikt i Norge og utenfor landets grenser.
Aller Media oppretter ny nordisk AdTech-avdeling Aller Media samler produkt- og plattformoptimalisering i en ny nordisk avdeling for å styrke annonsevirksomheten og øke inntektene på tvers av Norden.
– Jeg var ikke i tvil om at dette var en jobb for meg Etter å ha blitt rammet av nedbemanning, tok Karoline Pedersen steget fra journalistikken til kommunikasjonsbransjen. Nå har hun landet drømmejobben i Avinor.
Flere har sluttet i Bloom på kort tid. Dette sier sjefen om situasjonen Camilla Forberg snakker om situasjonen i det nye byrået etter at de nedslående økonomiske resultatene hos eierne deres ble kjent.
Tok sluttpakke i Aller Media: – Vi gleder oss til å styre hele skuta selv Benedicte Wessel-Holst og Lasse Engeland forlater Aller Media etter henholdsvis 16 og 21 år for å satse fullt på podkasten Interiørrådet. Sammen med interiørarkitekt Tone Kroken og plattformpartner Acast skal de videreutvikle prosjektet, som tidligere har vært en del av KK-universet.
Kostbar omstilling i Ahead Group: – Alternativet hadde vært verre Ahead-sjefen erkjenner at tallene ser dårlige ut, men mener satsingen er nødvendig: – Vi kunne latt det skure og gå med de gamle byråene, men vi har vært proaktive.
Tøft år for Ahead Group Et av Nordens største byrånettverk blør – men satser på ny strategi for å snu skuta.
HS Media tar annonsesalget for Tidsskrift for Norsk psykologforening Salgs- og markedsføringsbyrået HS Media har inngått avtale om å overta ansvaret for annonsesalget for Tidsskrift for Norsk psykologforening.
Går fortsatt i underskudd:– Vi har tatt omfattende grep Det blir en spennende høst for Ahead Group, om man skal tro på sjefen selv.
HS Media styrker seg med sosiale medier-kunder – Med satsingen på SoMe har HS Media også fått flere ben å stå på.
Aller Media ansetter ny markedsanalytiker Etterspørselen etter innsikt og dokumentasjon øker, og derfor har det vært nødvendig å få inn ytterligere ressurser på et avgjørende og sentralt område i Aller Media.